18 års Kalas igår



Mamma hade dukat så fint på alla borden :)





Fick mina älskade hantlar av Frank, även cd skivor :)



Tomas Sabo armband av mamma och pappa med 2 berlocker i, den tredje berlocken fick jag av Caroline, Clara, Eddie och Mimmi :) Så glad att få en gemensam paket av mamma och pappa!




Fick denna praktiska sak av Fanny, ska testa den ikväll :) Det är typ en handuk till håret som man kan fästa fast så den torkar håret :)




Denna fina sak fick jag av Anette med ett present kort hängade i,




Lotus blomma av Frank



Leopard väska av mormor och leif :) Så snyyygg!



Plattång av mamma och ingvar



Present kortet av Anette och Jeppe :)



Detta av pappsen. Han har skrivit "presentkort" för valfri konsert med övernattning för 2 personer :)



Vinterjacka av mamma :)

Alla bilder är tagna av den absolut finaste presenten igenom alla år, min älskade systemkamera jag fick av Jerry och hans familj :D Fick även pengar och en massa små saker som jag inte pallade ta kort på :P

Igår var det 25 pers här hemma som firade mig för att jag fyllt 18 år det var skit nice, pappa höll tal och alla sjöng för mig. God mat som mamma lagat och mycket trevligt folk! Toppen födelsedag, bästa någonsinn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0