göteet!!!!

Tjenare, igår kväll/natt kom jag och min familj hem från student i götet. Fy fan vad avsensjuk man blir när de springer ut och man vet själv att man är så nära. Man glad för niclas skull, kul att nån får uppleva lyckan ;) På kvällen drog jag med mina sysslingar in till göteborg, vi drog till slottskogen där det var fest med sköna gäng på gräset. Ha de en awesome natt och kväll, aldrig fel att få festa i göteborg med nytt folk :) Nu sitter man här och är ganska sliten efter dygnet som vart. idag blir det nu att fira mormor som fyller år sen dra in till Nässjö för at träffa kärleken som kmr hem från napa idag :D

Nu måste jag göra i ordning mig för att dra ner på stan och inhandla present till fanny eftersom hon också fyller år :) ha en bra dag, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0