frågor som man gör när man har så tråkigt som jag har.

1. Hur gammal är du om fem år?
Om jag fortfarande är vid liv så är jag 22 år.

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Syster, mamma och Sanna.

3. Hur lång är du?
156 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Beck film, lockpojken

5. Vem ringde du senast?
Vet faktisk inte, mormor är mycket möjligt.

6. Vem ringde dig senast?
Frasse i morse.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Saknar dig älskling, från jerry.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
SMS

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda

10. När såg du senast din mamma?
För typ 10 min sen

11. Vilken ögonfärg har du?
bruna

12. När vaknade du i dag?
Runt 12 med Sanna

13. Vilken är din favoritjulsång?
En stjärna lysa så klart.

14. Vilken är din favoritplats?
Min favorit plats var i lägenheten vi hade i sthlm.

15. Vilken plats föredrar du minst?
Akuten, platser i mörket.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
I skåne med min familj ihop med Jerry.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Mördare! Och mörker,

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Igår kväll när jag och sanna satt och kollade skolkataolger och gamla foto.

19. Hur stor är din säng?
120*200 cm

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Fem, kanske sex

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett

24. Vilka städer har du bott i?
Eksjö

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota på sommaren annars gillar jag att gå i skor.

26. Är du social?
Jadå om jag känner folket, annars är jag ganska blyg.

27. Vilken är din favoritglass?
Vaniljglass med krossade choklad i.

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Chokladmouse.

29. Tycker du om kinamat?
Jorå.

30. Tycker du om kaffe?
Ja, kaffe med mjölk

31. Vad dricker du till frukost?
The eller juice

32. Sover du på någon särskild sida?
yes jag sover alltid ytters ;)

33. Kan du spela poker?
Ja

34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja! Vem gör inte?

35. Är du en beroendemänniska?
Vet i fan.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
nepp.

37. Vill du ha barn?
Vill jag nog, när den tiden är inne.

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej,

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet!!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
kläder

42. Äger du dyrbara smycken?
Inga svindyra, nä

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Paradise hotel när det går, ensam mamma söker.

44. Kan du rulla med tungan?

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Finns många roliga människor, med corre slår nog de flesta.

46. Sover du med gosedjur?
Nej,

47. Vad har du för ringsignal?
nån låt av sonic syndicate.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
har jag säkert.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Min kamera.

50. Flirtar du mycket?
yes med jerry hela tiden ,)

51. Kan du byta olja på bilen?
nej

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
nej

53. Vilken var den senaste boken du läste?
en engelsk bok i skolan

54. Läser du dagstidningen?
På nätet

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
hänt extra

56. Dansar du i bilen?
hahah, nae

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
tvingas alltid att lyssna på p3 när jag är med jerry så var la de antagligen.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
ett nummer jag och Sanna skulle komma ihåg inatt

59. När var du i kyrkan senast?
I julas,

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Robban

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
3 dagar sen pallar jag fan inte mer.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Hmm, svår fråga. Jag är nog så bortskämd med allt så jag ser inte allt det där extra hha.

63. Vad lyssnar du på just nu?
Spotify. Sabaton

64. Har du varit med i tidningen?
yees när vi dansade och sen lite när och då.

65. Vad är det konstigaste du ätit?
anka

66. Vem såg dig naken senast?
jerry antar jag.

67. Vad är det för färg på din tandborste?
silver

68. Hur imponerar man på dig?
Det är lätt, kan inte komma på nått såhär men det är nog lätt.

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Jerry

70. Har du någon piercing?
Ja… i naveln, och i öronen

71. Din största vinst?
kärleken

72. Civilstånd?
pojkvän

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
bloglovin, blogg.se och facebook.

74. Är du fåfäng?
Vet inte ens vad det betyder.

75.  Ångrar du någonting du gjort?
Yees. Tänker inte skriva det här.

76. Hur gammal är din pappa?
Han är 38

77. Vilket är ditt drömjobb?
Jag vet inte, läkare, kanske

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Flytta hemifrån, reeesa

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
katt

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Hmm, kommer inte på nått, Älskar att träna, gillar att dansa, gillar att fota

81. Svär du ofta?
Ja, alldeles för ofta

82. Sverige när det är som bäst?
När det är sommar då är det fan bra.

83. Kan du åka slalom?
Ja kan jag väl, hyfsat iaf.

84. Vad har du ätit i dag?
frukost, käk och nu godis.

85. Vad har du för utbildning?
Om 1,5 år har jag utbildning för undersköterska.

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Benen,

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Magen

88. Vilken är din bästa egenskap?
Busig, kanske, är nog snäll med tror jag.

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Glömmer saker hela tiden, snackar för mkt skit med.

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
haha, finns ingen som intreserar mig då.

91. Saknar du något?
Ja.

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Ja!!!

93. Vad gör dig ledsen?
När någon dör, när någon sviker osv.

94. Vad gör dig glad?
Vänner, familj, jerry, skämt, när andra skrattar, haha finns massor,

95. Har du varit gift eller förlovad?
nepp

96. Vad ska du göra i helgen?
ja du inte en aning,

97. Vad är det knasigaste du gjort?
upps, inget jag nämner här.

98. Vad har du för laster?
vet inte, astma kanske?

99. Vem är din förebild?
Har nog ingen…

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Kolla tv och käka godis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0