Tisdag

Hejsanhejsanhejsan, nu har jag kommit hem osv. Nu håller mamma på att göra mat och de låter kanon tycker jag. Idag har jag absolut inga planer faktisk, kanske slå en plinga till josse och snacka lite skit och sen tror jag även jag ska slå en plinga till min pojke faktisk. Annars så är det nog tv som gäller för mig ikväll i och med att träningarna börjar nästa vecka och då jävla, 4 ggr i veckan blir det då, längtar tills man kommer igång nu.

I skolan idag så var det bra, jag var dock trött efter som att jag somnade 4, halv 5 imorse, men det gick ändå. Men snacka om att börja dirr, på historia vid 8,15 var det bara att dra igång med första världskriget, haha. Inget slappande här inte. efter skolan idag så hämtade även mormor mig för att jag skulle få hem min tavla som ni kan se i tidigare inlägg.

Ha en bra dag, nu blev det ett väldigt lång inlägg med det får ni stå ut med.
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0