tattooo

Asså man vill ju så tatuera sig. Men vart? Det är ju fett snyggt på foten, ryggslutet, ryggen, nacken, överarmen, handleden, vid revbenen osv. sen vad ska man tatuera det är ju en stor fråga. Många vill nog bara ha något snyggt men på nått sätt vill man nog ändå att det ska betyda något, stå för något. Jag vill det. En sak som jag sagt länge och kommer att göra är att tatuera in en ängel någonstans på kroppen när mormor går bort. För er som inte vet är min mormor mitt allt och skulle hon inte leva så vet i fan vad jag hade gjort. Så en ängel därför att hon älskar änglar så det får det bli. men sen vill jag även ha en stor på överarmen och en stor på ryggen. Har ni några tips så skriv gärna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0