sonic syndicate

Nu sitter jag och sonic syndicate bara dunkar ut ur min högtalare bara för att jag ska vakna till lite. Livet. Har var hos corre på tjejkväll, fy fan säger jag bara. Dessa flickor kan ju vara de bästa! Asså hur goa är man inte om man börjar tjafsa om en jävla choklad det första man gör när man kommer och träffas alla. haha. Och att på nått sätt att få till en asfin middag faktisk. Kyckling med potatis i ugn med bea sås. mums säger jag bara. Det var en matorgasm! Till efterrätt gjorde vi pannacotta, nån som inte mådde illa efter den efterrätten? .. Men hade askul iaf. Ikväll ska jag till anette, min pappas ex, vi ska käka lite osv. Kommer ha det super mysigt tror jag :) ha en bra dag,. förvänta er inte mycket bloggning, för idag är jag fan inte människa är en död zombie efter såhär lite sömn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0