gårdagen

Hejsan, igår var jag i jkpg, hittade en hel del faktisk, och bäst av allt jag hittade en kavaj!!! Längtat så efter att hitta de. Förövrigt hade jag det skit mysigt i jönköping med darling och min familj. På kvällen sen så träffade jag Josse. Hon bjöd på lite käk som bestod av bakpotatis med räkröra, om det var gott? Det var helt sannslöst gott :) Vi hade även lite snacks till en film senare, mysig lördag helt enkelt.

Kavajen från tro det eller ej, HM. Från Hm hittade jag även ett linne på rean, ett linne med lite bredare axlar som var grått med lite text på osv. Nice. Shoppade även lite från ginatricot, där jag inhandlade en tunika i nateurvitt, nartuligtvis på rean! Efter en halvtimma på monki så hittade jag en t-shirt med liten fling på och en en tunkia i mörkgrå med en stor ficka på, fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0