Dagen

heeeej,idag började vi vid 10 så fick lite sovmorron, fint. I skolan idag så fixade vi lite med praktikplatserna vi ska ut på sen v.8. Jag ska vara på ortoped avdelningen i eksjö, ska bli asnice. Vi skrev lite brev och sånt idag. Efter lunchen så fortsatte jag med min rapport om katastrofmedicin, det rullade på riktigt fint idag faktisk. Efter skolan traskade jag mot bussen men efter några minuter kom det 4 tjejer och tutade på mig, så fick åka bil hem idag, fint! När jag kom hem pluggade jag lite och lagade mat till familjen. Skulle vart och tränat spinning för fösta gången nu men det var magsjuka där så blev inte så, så blir medel pass senare ikväll istället. Lika fint det juu! Nu måste jag kolla igenom häftet igen, har prov imon i social omsorg. ha en bra dag pusss,
p.s långt inlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0