Dag 7 - Vänner

Jag ska nog göra detta inlägget lätt för mig själv osv. Egentligen så är det så jobbig att skriva om var och en för att man glömmer alltid nån stackare. Men ska försöka komma ihåg alla och skriva 3 saker om varje person ist.

Cornelia, kvinnan som får vem som helst att skratta.:
- goaste kvinnan som finns.
- så jävla genomsnäll människa
- rooolig (ni som känner henne vet precis vad jag snackar om)

Frida, alfakvinnan med ett hjärta av guld:
- Flickan har ett hjärta av guld
- Snygg!
- Ställer alltid upp

Ella, our party girl:
- finns inga dåliga sidor hon denna brud.
- så jävla läcker.
- snäll som bara den.

Josse, jordens omtänksamaste brud:
- finaste och mest ärliga jag känner
- Godhjärtad
- rolig!

Sanna, tuff brud i lyxförpackning:
- Coool som satan.
- Snäll
- Jävligt skön helt enkelt.

Rickard (Frasse), party maaan:
- Denna killen är den man ska festa med om man vill ha en garanterat kul kväll.
- roooliig
- Godhjärtad kille detta här.

Det är de som jag umgås mest med, kan inte skriva om alla, dels pallar jag inte ah osv. Men ni som vet att ni är mina vänner men inte står med här ni vet vad jag tycker om er och att ni betyder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0