Dag 3 - En rolig kväll

Hmm vilken ska jag ta? eksjö stadsfest 10. Båda kvällarna var awesome men lördagen var fan bäst. Kvällen började med feeest hemme hos mig med en massa folk, spelade ölspelet, dansade osv.  efter det så gick vi ner till stan runt 22,00 och kollade lite band. ahh nu minns jag inte band som spelade den kvällen men bra var de. tror darin spelade iaf. Under kvällen träffade jag även min klassmates och det var fint. Kvällen slutade upp med att efter mat på knekten så vandrade jag, jerry och matte hemåt till kvarnarp. Guuud så fint kväll. Jag jan tyvärr inte beskriva så bra här men det var bra.



hittade visst inga fler bilder från stadsfesten, men detta är påvägen ner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0