Dag 23 – Mitt hem

Har tyvärr inga bilder. Mitt hem är den stilen som är vardaglig och hemtrevlig typ, börjar bli lite modernt här nu när vi har renoverat men annars är det väl sådär. Mitt rum har en fondvägg med randig tapet i brunt och svart, mot den väggen har jag en svart lång tv bänk med en platt tv på osv. Ovan för tv'n är det en lång svart hylla med lite blommor och smyckesträd på. I ett annat hörn står sängen där jag sover min skönhetssömn, i det tredje hörnet så står det ett barbord med lite saker på typ. Sen kommer mina 5 garderober och pointera då att jag klarar mig inte med alla de, har kläder under sängen med...

Jag pallar inte beskriva varje rum så säger bara såhär, jag trivs asbra i mitt hem jag är trygg där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0