Dag 2- Min först kärlek

Jag har ju som alla andra vart tillsammans med massor av killar när man var yngre med inget var ju seriöst då. Så får la ta den ''första'' som var mest seriöst i denna kategorin. Och då blir det en kille vid namn Adam Johansson som jag känner från göteborg. Vi lärde känna varandra genom mammas nya kille, har mammas kille vart min riktiga pappa så hade denna killen vart min kusin så... men i alla fall, det kilckade direkt och vi blev kära. Men eftersom vi bodde så långt ifrån varanda så var vi endast tillsammans på sommrarna, jag vet låter sjukt men var mysigt haha. denna killen var även den första jag kysste, vi var 12 år och oj så mysigt det var då hhaa. från att vi var 11 år tills 14 år så var vi tillsammans på sommrarna, jag minns det som igår.

Idag har jag knappt ingen kontakt med denna killen vilket som är lite synd. Men livet går vidare och så var det när becka blev kär första gången, heh.



här är den unge mannen 14 år och nu är han 18 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0