Dag 19 – Detta ångrar jag

Jag ångrar nog mycket i mitt liv men ändå inte. Jag ångrar att jag var otrogen mot min pojk för några år sedan. Det kan var det värsta jag någonsinn gjort i mitt liv, har aldrig kännt mig så menningslös och misslyckad. Man har aldrig ångrat någon så mycket som man gjorde då.
Jag ångrar att jag inte är modigare och har vart modigare och ställt upp i skolornas musikuppsättningar osv som jag egentligen vill vara med i fast inte vågar. Man sitter och bara kolla på fast egentligen skulle man göra vad som helst för att bara få en mikrofon och bara göra sin grej.  Vi alla ångrar nog att vi snackat så mycket skit igenom tiderna som bara ställer till med en massa. Det ångrar jag iaf. Jag ångrar att jag inte fortsatte dansa bugg, när jag väl var riktigt duktig på det. Jag ångrar att jag aldrig lärt mig spela nått instrument.

När man börjar tänka på det finns det mycket man ångrar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0