Dag 16 – Första kyssen (får bli 2 sånna här idag, eftersom jag inte gjorde någon igår.)

Min första kyss har jag redan berättat om i inlägget om min första kärlek. Så om ni vill veta mer så gå tillbaka i januari månad så står det massor där. men adam var en kille jag var tillsammans med i några år när jag var i 12 års åldern kanske? han var den första jag kysste på riktigt om man säger så. Första gången man kände tunga... :P
Kommer aldrig glömma den kyssen det ska ni veta. Vi var hos ingvars föräldrar på nått kalas, adam och jag gick upp till över våningen och lekte något, sen bara hände det, mysigt var det! Om kyssen var bra, hhm, kan jag tyvärr inte avgöra men har något svagt minne av att den kanske inte var den bästa jag fått..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0