Dag 13 – En vanlig dag hemma hos mig

En vanlig dag på en vardag hos mig börjar med att jag går upp oftast runt 6, tar en dusch. Sedan klär jag på mig kläder som redan ligger framme för jag plockade fram de kvällen innan. Under tiden jag klär på mig så värms plattång och volum master upp, sedan fixar jag håret och till sist sminkar jag mig. Efter detta så går jag ner äter en frukost som oftast betår av fil och flingor, en grov macka med skina och gurka på och en kopp kaffe. fiint. Sedan sätter jag mig på min cykel trampar ner mot staionen där jag tar tåg/buss mot nässjö, går i skolan, åker hem med tåg/buss. Cyklar hem från stationen och äter middag när jag kommer hem. Pluggar lite, sedan är det träning och tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0