Dag 11 – Mina syskon



Syrran, Frida.
Åh gud vad jag älskar denna kvinna, hon är min andra halva. Sedan hon nu har blivit lite äldre så har vi haft det as bra, vi är som vänner, snackar om allt, hon vet det alla andra inte vet om mig. Skulle aldrig kunna klara mig utan henne. Gott att ha dig som syster inget snack om saken!



Jesper, låtasas bror
Jag var tvungen att ta med dig, jag och jesper har egentligen inga band vi är ju inte ens låtasas syskon längre heller. Men han har alltid kännts som min bror faktisk, alla resor vi har gjort och haft så kul det är nått jag aldrig kommer att glömma. Han finns när man behöver en sann vän att snacka med och han ställer upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0