dag 1 - presentera mig

Jag pallar inte skriva jordens längsta presentation av mig själv för så jävla kul är de inte. Men Jag heter becka Nilsson 17 år och bor i eksjö. Jag går på brinell, omvårdnadsprogrammet 2:a året. har en dröm att kunna få hjälpa människor i nöd och hjälpa de som är i behov av hjälp därför går jag där.
Jag bor tillsammans med min familj, syrran som är den finaste på denna jord, mammsen och mammas kille typ. Mina päron är då skilda och jag träffar min pappa då och då endast. Jag har även en pojkvän som jag på tisdag firar 2,5 år med. Han har gjort mitt liv bättre och jag älskar han mest. På min fritid så umgås jag med mina vänner, ni vet vilka ni är och jag älskar er så pallar inte räkna upp er, tränar en jävla massa, umgås med killen osv.

Vad ska man mer säga om sig själv? Jag älskar och brinner för musiken, jag sjunger även själv och önskar en dag att min sångdröm ska bli verklig. När det gäller musiken så lyssnar jag mest på rock, både soft rock och ända till screm rock så som sabaton osv.



snacka om boring bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0