sannis

tjhoo, nu har jag fått klagomål om att jag inte bloggar så bra så nu får jag försöka ta tummen ur röven och börja igen. Kom just hem från Sanna, har haft en underbar dag med bryden. Fikade i si sådär 3 timmar och gick sedan till konsum för att köpa flöt, chips och godis och sen drog vi hem till sanna för att se lite tv, Sofias änglar, så jävla sorgligt är de. Där satt jag och Sanna i tårar haha.

Vi 2 har även kommit på att snake är jävligt kul på mobilerna, tummen upp för de!
en annan sak jag kan nämna är väl att min pojke som är i Österrike har brutit svanskotan...igen. Är någon förvårdnad? nej. trodde väl de. Dock lite orolig är jag väl (a) Så slänger iväg en slängkyss till han härifrån nu.

Godnatt., puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0