H0ome

Hejsan hejsan hejsan. Nu är jag hemma efter en hel dag med min joss. Vi åkte vid typ halv 9 snåret och sen började shopping runt halv 11. jag pallar inte ta bilder på allt så ni får det skriftligt. En vit kofta i längre format från gina tricot, Ett par svarta vanligt leggings ( ni som känner mig vet att jag inte kan leva utan leggings, så blev ett par till idag ), en sport bh från hm och ett par jeans från hm, är nöjd med mina köp idag. Bara behövliga saker men det är ju bra det med. Efter linköping så körde ingvar i 130 hem bara för att vi skulle hinna till spinning/skivstångs passet haha, och vi hann. Med lite stress. Fint så nu är jag hemma och ska snart dra duschen.

Imon blir det att baka bullar, kanske träffa joss på kvällen och det bästa Jerry börjar åka hem så han kmr hem på lördag vilket är underbart :)

Kom på att jag glömde nämna en lite detalj i inlägget, svt intevjuvade oss om melodifestivalen vilket inte var lite pinsamt, hoppas inte det kmr på tv....
Reportern: Vad tycker du om Melodifestivalen då? frågar han mig efter att snackat med josse.
Jag: Jag tycker melodifestivalen är överskattat.
Reportern: Den har du klurat på länge va? haha.
Inte alls lika kul nu men det var kul då. Sen svor jag i tv med vilket kanske inte var så bra. Jag sa typ i stil med att ugglas (caroline af ugglas) inte är så jävla bra. Men dock är hon ju inte de så, så fel kanske det inte blev ändå. usch desto mer jag skriver om det nu tänker jag bara mer på det, så nu släpper vi de!

Nu ska jag kila så hörs sen. Pusss på er och en extra puss till joss för denna dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0