hemma från sthlm

Kom hem igår ifrån stockholm har haft en grym vecka med pappa.
vi har jobbat måndag-torsdag på ett bygge vid nacka där de har monterat moduler som till slut blev ett tvp våningshus, häftigt att vara med att se hur man gör med allt. Dessa dagar har även pappa och jag dragit lite rör och vart i fläktrummet och kollat lite. Har lärt mig sjukt mycket och har även besegrat delar av min höjd skräck av att vara på ett 8 m högt tak ;)

På kvällarna har vi hittat på lite, i tisdags var vi på allsången som var riktigt maffig! På onsdagen drog vi till görnan och åkte en massa karuseller vilket var bajs roligt!

Inte omöjlig att jag följer med pappa en vecka till eftersom det var skit kul faktisk, intressant!

Nu ska jag träffa josse på stan en stund sen ikväll kommer mina flickor, sicken bra dag :)
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0