Dagen

Halloj. Idag har dagen vart bra, dock lite seg. Har även tyckt att de senase dagarna har det vart extra tungt att cykla fattar inte varför, trodde min kondition hade fallt väldigt kraftigt tills jag insåg att jag inte hade någon luft i mina däck, har alltså cyklat på min "fälgar" i tvp dagar nu. Lättad ska ni veta att det inte var min kondition det var fel på :P

Nu har jag precis avbokat mig på spinningen ikväll för fick lust för att dra en sån jävla powerwalk ist. Så gör de och hoppas på att mina nya aktiviteter utomhus kan hjälpa min ormforbi att gå bort haha ;) dock inte så troligt..

Nu ska jag ringa min chef och kolla upp lönen, hoppas på ett saftigt besked.
ha en bra dag. puss


En jävligt ofresh becka efter cykelturen hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0