Torsdag

Halloj.
idag har vi haft ännu en tramsdag, vi kollade på film i aulan, Grabben i Graven brevid, inte lite uttjatad eller så? :P Sen fick vi nån jävla uppg där vi skulle ta bilder på kulturmöten, så jag bremer ella och pontus gjorde detta fort som fan så vi gick hem vid halv 12 soft :D
När jag kom hem tog jag mig en kaffe och pluggade tills nu, duktigt av mig :) Kan nu matten tills imon och kan alla frågor på historian som var mitt mål med denna pluggningen, gott, slipper plugga i helgen (y)

Snart ska jag iväg och träna med världens bästa josse. Dock är detta passet förjävla tufft och med min träningsverk från gårdagen så vet i fan hur det kommer gå. Fick även syn på min tid idag och placering, 83 min på 10,8 km och kom på placering 83 tror jag, komiskt haha :P Vill även gratta ella som kom på 11 plats, du är grym bruden :DDD

ha en bra dag
love bruttanbecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0