Tisdag

Heeeeeeeeeeeej.
Just nu sitter jag och surfar runt lite på hemsidor med kläder, typ monki och de. ÄLSKA! Längtar så tills jag och babe ska till Stockholm snart då ska jag bara så shoppa!
Idag har skolan gått okej, är dock förjävla förkyld men mådde bättre idag än vad jag trodde iaf. Vi började dagen med Historia, alltid lika kul..not. Helt ärligt ska jag säga att jag minns inte mycket av vad vi snackade om idag haha. Efter detta hade vi klassråd. Senare lunch med jävligt fin pytt idag. Efter lunchen hade vi bild, suger. vi höll på att skissa lite saker vi vill göra i lera, synd bara att jag inte har nån fantasi så jag bara hittar på att jag ska göra en skål och min kära vän Ella kommer på att hon ska göra ett renhuvud som smyckhängare.
Sist hade vi engelska, vi jobbade lite sen gick vi hem.

När jag kom hem så åt jag lite med mamma. Nu sitter jag här och funderar på att fråga Josse om hon vill ut och gå lite, behöver det tror jag.

ha en fortsatt trevlig kväll och missa in IDOL ikväll :)
love bruttanbecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0