tisdag

hej.
idag har det väl vart en helt okej dag. Nu har jag precis bokat bord på Sandsjöbaden inför mitt kalas i helgen. Åhh vad fint med deras plankor :D Vad ska ni göra i helgen?
Nu ska jag ta tag i mitt liv och äta sen blir det nog chill vid icefilms. Fan vad jag chillar nu när jag har ny data ich hdmi sladd haha. har inget liv, jag blir depp bara jag tänker på de.

just de, vi hade även låtasas nationellt i engelska idag, hörförståelse, och för fan vad bra de gick ska ni veta! Ska dock inte säga för mycket innan man har fått tillbaka provet, men jag som har så svårt för detta ämne och tillochmed känner att det går bra då är man fan glad :P

Ha en bra dag
love bruttanbecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0