Torsdag

hejsan alla.
Måste börja att säga att jag är sjuuuukt avensjuk på alla som ska till Aya Napa inatt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ahja nu till mitt tråkiga liv. Idag ahr det väl vart en bra dag. Vi började dagen med prov på migration, det gick ganska bra faktisk :) Efter det var det bad, där vi var så jävla duktiga och simmade 40 längder rygg, jag trodde jag skulle dö?! Efter lunchen hade vi Medicin där vi typ inte gjorde nått vettigt. Vi gjorde medicinsk ordlista och gick igenom lite andningsprocesser, som vad sick tråkiga :P
Sist idag hade vi karaktär med Hanna, då vi satt ute och jobbade i solen. Vi jobbade med arbetsmiljö och säkerthet.

Nu ska jag snaart messa Josse om att vi ska ut och gå, jag pallade ingen aerobic ikväll :P
Ska tillochmed föreslå att vi gå ner till stan och köper glass. Då får man ju motion och även nått onyttigt, det gillar jag! Man lever faktisk bara en gång.

Ha en bra dag
love bruttanbecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0