Torsdag

Hejsan.
Idag har det vart en bra dag. Vi började dagen med medicin där vi jobbade på lite, helt okej lektion faktisk. Efter detta hade vi idrott med OPB09 och IPIN08 :O Vi spelade brännboll, lagom tråkigt haha. Efter lunchen så hade vi medicin igen men Alexandra och jag gick lite fram och tillbaka för att vi har vart informatöer från Op idag. Vi är ju så kallade ambassadörer på Op ;) Sist på dagen idag så hade vi karaktär med Hanna, då vi diskuterade en jävla massa olika saker :) vi fick även reda på vårt migrations prov, vilket gick suuuuper bra :D

Idg har tiden gått jätte fort. Åkte hem med erika och sen satt vi kvar i bilen och snackade en stund, hihh. Efter det cyklade jag hem och sen lagade mat till mig och syrran och nu sitter jag här och ska iväg och träna om en halv timme. Hjälp vart tog dagen vägen? :O

Igår på studiedagen så träffade jag världens bästa Jerry. Det var helt underbart, älskar han. Ni som har pojkvän/flickvän vet att det finns inget bättre än att bara ligga och halvsova i sked och bara gosa. Det är helt underbart :D

Men hönni. Ha en bra dag
love bruttanbecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0