Tisdag

hejsan :)
Idag har det vart en bra dag. Började dagen med en föreläsning av en mamma som har ett barn som lider av Downs syndrome. Det var en ganska annorlunda föreläsning men väldigt bra, hade dock velat att den va tydligare. den hade vart mer intresant då. Efter detta hade vi lunch och sen engelska, då vi har börjat jobba med kultur grupp arbete. Jag, ella och alexandra är i grupp. Vi ska redovisa om Australien ;) Efter engelskan hade vi matte där jag pluggade lite till nationella som är imon, sist hade vi svenska då vi redovisade. Jag snackade om festivaler, de gick väl helt okej.

Nae nu ska jag äta sen blir den en jogging tur med Josse, hoppas på att få en skön runda med inga astma anfall :P
Ha en bra dag
love bruttanbecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0