Söndag redan

Hejsan läsare.
Just nu har jag just vart nere och käkat frukost.
Kvällen igår var helt sjuk bra! Först tre rätters med underbara Josse. Det var ju hur gott som helst. Först var det kycklingspett med sås och lite sallad osv. Sen var det buffe att ta vad man vill och sen wokade kokarna de. Och till efterätt var det en desertbuffe. Jag tog friterad banan och glass :D
Efter denna måltid så åkte jag och Josse hem en stund och sen ner på stan igen för att träffa lite folk utanför Maskinen. Det gjorde vi, vi var med Sanna, Frasse och Manda <3 bl.a
Runt halv 1 åkte vi hem och för min del blev det då film och sen somnade jag jävligt gott haha.

nu ska jag snart ladda hem lite ny och god musik och sen försöka städa lite
love bruttanbecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0