onsdag

Hejsan :)
Jag har inte kunnat blogg nått idag, nu i eftermiddags, en propp gick här i hemmet så allt har vart släckt hihh.
Men idag har det vart en helt okej dag. Började dagen med att göra nationella i matte A, fy fan de kan bara gå och dö! Det gick lite bra på vissa uppg, men skit på det mesta. usch ni som gjorde provet idag vet att det var sjukt svårt. Annars så hade vi hål timma i 2 timmar typ sen svenska med Gunilla i 20 min haha. Vi ska få daim tårta av henne haha :)

Nu har jag nyss kommit hem, jag och mammsen har vart och gjort i ärenden på stan, sen tog vi även en liten tripp till intersport, där jag fick ett par gråa mjukis byxor eftersom att det är nagelack på mina andra -_-, jag har även hittat en tröja som jag ska köpa när jag och bby är i Jönköping.

ha en bra dag
love bruttanbecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0