Måndag..igen

Hejsan igen ;)
Nu är jag hemmmmmmma,åh vad skönt säger jag bara, idag har jag var sjukt trött :P
Vi har lyssnat på sydafrikanerna på morronen som jag skrev imorse. Sen hade vi samhäll med eknomi med Anders, jag höll på att somna så törtt var jag haha. Efter lunchen hade vi karaktär i 2 och en halv timma. Då vi diskuterade lite, gick i genom lite olika saker som hör till Människan socialt och Kulturellt.

Påvägen hem tog jag sällskap med Erika och Cornelia, mysiga flickor de ;)
på bussen fick man även sällskap av gamla vännen Anton, kul att snacka lite faktisk ;)
Nu ska jag surfa in lite på facebook och sånna goa grejer,
ha en bra dag
love bruttanbecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0