ledig

Onsdag:

Ikväll ska jag endast mysa med mig själv haha, jag hade tänkt kolla film jätte länge in på natten osv. ;)




Torsdag:

Denna torsdag ska jag först träffa Sanna lite, vi ska gå runt sjön och snacka lite. Sen bär det av till Jerry, ingen aning om vad vi ska göra men det kommer väl i ett blogginlägg just då.

 

Fredag:

Idag ska jag och älskling till Jönköping och shoppa järnet. På kvällen ska jag hem eftersom jag ska upp tidigt på lördag.

Lördag:

Dansa på aneby dagen hela dan, från 11.00-14,00. Ingen aning om vad som händer mer under just de timmarna men.. På kvällen sen ska jag och Josse ut och käka, jag ska bjuda henne eftersom hon har fyllt år. Vi ska käka 3 rätters :D Senare på kvällen blir det lite vårskriket.

 

Söndag:

Inga planer denna dag mer än att jag ska träna Skivstång med Josse, annars är jag öppen för förslag denna dag haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0