Godmorron

Hejsan folket ;)
Nu sitter jag på karaktär med Hanna. Vi ska leta på internet om olika sjukdomar och hälsa i olika kulturer, men jag känner att jag ger upp. Hittar inget ändå (a)
Snart har vi lunch och jag hoppas på att få träffa världens bästa och finaste Jerry då :) Saknar han så jag skulle kunna döda nu!

Ikväll är det dansuppvisning, TAGGA!
6-up har alltid vart bäst och kommer vara det ikväll med, missa de inte!
ikväll efter dansen blir det kanske att dra en pizza med Josse och sen hem och dra nån film eller nått. Men vi får se:)
Jag bloggar nog lite mer när jag kommer hem om jag hinner. Kommer hem vid 4 och vi ska typ ses runt 7 tror jag så måste hinna käka och göra iordning mig också ;) Men kanske kastar in nån bild på hur jag ser ut för en gångs skull haha.

Nu måste jag nog jobba, innan Hanna ser att jag sitter här,
love bruttanbecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0