Dagen

Hejsan :)
Idag har det vart en bra dag. Vi hade först engelska då vi redovisade. Jag var i grupp med ellut, pontus och emma. Usch detta gick inte bra nånstans :P Men läraren sa att det var bra så får väl lita på henne :P
Efter detta hade vi våran sista lektion för dagen. Vi hade samhäll med Anders. Vi kollade på lyxfällan :)
På våran rast så gick vi och kollade på finalen i brinell talang! Det var riktigt nice faktisk ;) de jag ville skulle vinna, vann! :) De hade gjort en egen text till alla som inte dansar ;)

Efter detta var vi på studiebesök på ambulansen i Nässjö, det var nice som faen! Taggar att bli ambulans eller brandman som fan nu. Jag skiter i om man inte får bli det för att man har astma, jag ska bli det!!!!!!! :)

Nu när jag kom hem klämde jag en billys haha ;)
nu ska jag se film
lovebruttanbecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0