Dagen

Hejsan :)
Idag har dagen vart sådär bra, men helt okej. Började dagen med engelska då vi jobbade med redovisningarna. Efter detta så hade vi ekonomi med anders då vi gick igenom lite saker i häftet. Det roliga med Andres är att man kommer alltid in på nått annat när han ska gå igenom nått haha. Efter lunchen så hade vi karaktär. Då vi jobbade med arbetsmiljö osv. EFter skolan drog jag på astma kontroll, det gick bra, har fått en medicin till nu så hoppas de blir lite bättre :)

När jag kom hem så käkade jag lite sen har jag även vart hos mormor. Datan har vart en bra vän till mig idag också haha. Just nu sitter jag och dunkar Dropkick murphys, det är livet!

Hoppas ni haft en bra dag
love bruttanbecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0