Tisdag

Halloj :)
Idag har det vart en bra dag. Fast började dock inte bra. Jag försov mig en halvtimme vilket inte visade sig posetivt. Jag fick käka frukosten samtidigt som jag sminkade och klädde på mig. Det var inte kul (aa)
Första lektionen vi hade idag var matte men som skönt var hade vi klassråd på den lektionen :) Efter detta var det lunch, jag ellut och alexandra drog fil med flingor, Corre drog en gammal pirog haha.
Efter lunchen hade vi engelska då vi spelade ett spel där man satsar på frågor, svårt att förklara men var helt okej kul :) I våran håltimma var det en konsert som sceniska valet hade fixat, det var inte så bra faktisk :P Men efter detta hade vi svenska prov som gick jätte bra...tror jag. Kunde allting iaf :)

Efter plugget så har jag nu städat lite inför att brudarna ska komma på torsdag, det ska bli sååååååååhär kul!

Sen måste jag ju bara tillägga att jag taggar faktisk idol 2010 till tusen nu :D Jag ska fan satsa nu! Idag har jag även bestämt låt, det blir förmodligen ''walking in memphis'' :) Men det kan ju ändra sig..

Ska även såhär i slutet av inlägget bara skriva, KRYA PÅ DIG FRIDA ÄLSKLING :')

Nej nu ska jag ner och käka och sen se halv åtta hos mig, ha en bra kväll :)
love bruttanbecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0