Piercing bokad.

Hejsan min vänner
Nu är min tid för att pierca mig bokad :):) Det blev om 2 veckor, men hade inga tidigare tider :( Men det blir säkert bra tror jag. Har längtat efter detta så länge så det kommer bli kanoners! Frågan är bara hur ont det gör??

Idag annars har det vart en bra dag, massa trams.. igen haha. Vi hade först Matte med Magnus, Efter lunchen hade vi engelska med Mia då vi satt i grupper och redovisade vår hemläxa och sen blev det chill med lite påskhäfte. I håltimman idag så drog vi brudar lite frukt och en kaffe och bara satt och snackade, hade allmänt kul :)
Sist på dagen hade vi svenska med Chilla Gunilla. Jag och brudarna satt endast och flamsade :D

Imon så ska alla OP elever i ettan på höglandet samlas i Vetlanda för en OP dag, ska bli kul faktisk. Ser framemot att jag och Sötan Frida ska vara i samma grupp. Mycket trams där jaa :)

Ha en bra eftermiddag
love Bruttanbecka




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0