Helgen.

Helgen har vart toppen.
I fredags så tog jag det bra chill och åt Ben n' Jerrys glass. Det är skönt att bara ha sånna kvällar ibland med :) I lördags så åkte jag till nässjö, sen på eftermiddagen så åkte familjen björkman + jag, och Jerrys farmor och farfar till Sandsjöbaden för att äta och fira Jerrys farfar. Vi åt planka, fy faen så gott det var :)
När vi kom hem så tog vi det bara lugnt och såg lite filmer och myste med godis :)

Idag söndag så har jag åkt hem från nässjö, runt 5 tiden var jag och tränade med Josse, det var behövligt efter denna helgen med massa godsaker! Annars nu ikväll så har jag hjälpt mamma att rensa ut lite skit från huset, inte kul men sånt som måste göras helt enkelt ;P

Nu ska jag snart lägga mig och kolla en film, ha en bra vecka :)
Love Bruttanbecka





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0