Sju sjuka frågor till Maria Montazami.



1. Från vem fick du ditt senaste sms och vad stod det?

- Det var från Fredrik som är informationschef för HIF. Han skrev att det stod 1-0 till AIK.
2. När var du senast naken inför en annan människa?
- Det var jag i morse, för Kamran.
3. När grät du senast?
- Igår, åt mig själv när jag tittade på Svenska Hollywood Fruar.
4. Om du var en maträtt, vilken skulle du vara då och varför?
- Spagetti och köttfärsås. Jag är lång som en spagetti och sedan har jag lite kött här och där.
5. Var och när äter du helst?
- Frukost, hemma.
6. Vad gör du när ingen ser på?
- Då lockar jag håret, det gör jag varje dag.
7. Vilken svensk kändis skulle du vilja dejta?
- Vad svårt, hmm. Jag väljer Zlatan, han är gullig.

Källa: Frida tidning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0