Onsdag

Hejsan ;)
sitter nu här och lyssnar på erik grönwalls nya album, tycker det är riktigt bra faktisk :) Annars har dagen vart bra. Började dagen med lite samhäll då vi fick veta provresultaten från eknomin provet. Jag blev helnöjd med mitt betyg :D Efter lunchen hade vi resus då vi kollade klart på engelska filmen, freedom writers, grymt bra film :) Efter detta hade vi matte b, då vi gjorde något med några tändstickor haha, helt menningslöst ;P Sist hade vi svenska då vi hade Gunilla för sista gången :( Där snackade vi bara lite om filmen vi just såg.

När jag kom hem så har jag checkat över lite över de 3 jobb jag ska göra i sommar osv. Sen har jag även lagat mat till familjen. Nu ska jag ut och springa tror jag.
Ha en bra kväll
love bruttanbecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0