Måndag

Hejsan läsare
Idag började min morgon med att jag försov mig, vilket jag typ aldrig gör haha. Jag slängde på mig kläderna och sen ringde jag mormor, min räddare i nöden. Så hon skjutsade mig till Nässjö så jag kom lagom till ekomoni provet som gick super bra. Hoppas på ett gott resultat.
Efter lunchen så hade vi karaktär där vi bara planerade torsdag då vi ska ut till min lärare och mysa. Sen fick vi gå hem. Så då tog jag sällskap med Corre och Frida till stationen och sen gick jag upp mot min älskling. Han var sjuk idag så vi mös och kollade på film. Efter detta så drog jag, mamma, Frida och Emelie till Jkpg för att shoppa lite. Mamma och jag gick själva och shoppade på så jag ahr hittat en hel del idag. En himlans mys dag detta blev.
Jag hittade en vit skjorta, beigea byxor, ett par bruna gladiator sandaler, 2 linnen, en svart liten väska och lite parfymer. :)

Ha en bra dag och njut av min dunder bloggning idag
love bruttanbecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0