Helgen

Fredag: SKOLAVSLUTNING. Började denna dagen med att dra in till Nässjö med Erika. Sen mötte jag upp mina classmates. Vi var i aulan först och vissa uppträde och vissa fick stipendium. Sen skulle vi tillbaka till klassrumet då vi fick glass med andra gosaker, fy fan vad gott :D Sen var de sommarlooooov!
När jag kom hem så hade vi gäster så vi käkade lite osv. Sen runt 7 tiden så kom mina vänner så firade vi att det va sommarlov, fy fan vilken lyckad kväll, tack alla som var inblandade och ni som var hemma hos mig denna kväll. På natten sen så drog vi ner till stan och träffade lite annat folk.

Lördag: Idag kom älsklingen. Underbart! Vi kollade filmer och hade en mys dag :)

Söndag: Igår så spelade jag och älskling GH och kollade filmer. Vi drog även ner till willys för att köpa hårfärg till älskling. Yes, han har färgat håret. Och det var jag som gjorde de :O !!!!! Det blev lite mörkare brunt, as snyggt blev de ;) På kvällen så kollade vi film och sen somnade vi ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0