Torsdag

Hejsan alla som läser :)
Idag har jag inte hunnit göra så mycket än, gick upp för ett par timmar sen, käkat frukost och duschat. Vid 15,00 ska jag ner och klippa mig på Salong Gamla Stan här i Eksjö. Jga hatar verkligen att klippa mig haha, är förmodligen den ända som tycker det... klipper mig dock bara en gång om året så det får man väl stå ut med. Funderar på att klippa det kortare än vad jag egentligen behöver bara för att testa nått nytt. Jag har typ håret ner till röven just nu så funderar på att klippa av typ 15 cm eller nått, får se vad jag vågar haha som sagt får ens se om jag kommer dit :P

Efter min hemska klipping ska jag träffa Sanna, det ska bli fett mysigt :)
Ha en bra dag
love bruttanbecka



jag innan dansuppvisningen i våras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0