Tisdag i Jönköping

Hejsan :)
Idag har jag spenderat min blogg i jkpg med min älskade vän Josse. Vi åkte dit med ingvar runt 9 tiden så vi började vår shopping vid 100 när de öppnade. det var super lugnt och skönt att shoppa just då. Efter staden så drog vi upp till a6, käkade på soya och sen shoppade lite till. Vi tog även en liten fika innan vi åkte hemåt. Dagens köp blev, 2 baslinnen i svart och vitt  från gina tricot, en blåvit kjol, ett beight linne, en gammelrosa klänning, en millitär grön klänning från Hm, en sjal och ett blommigt linne från lindex. Super nöjd med mina köp idag, behövde verkligen allt jag köpte så :)

Nu ska jag ner och käka bakpotatis.
ha en bra kväll
love bruttanbecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0