Måndag

Tjobre ;)
Just nu har jag precis käkat lite frukost på sängen och kollat Solsidan. Den serien är för jävla bra haha. Idag har jag inga planer faktisk, har funderat på att antingen ringa Josse och fråga om vi ska dra till långanäs idag igen eller om man bara ska sola och läsa lite hemma, de är frågan?

Jag skulle egentligen jobbat denna veckan med min far i Örebro men blev ej så. Han tyckte att jag kunde ta ledigt för att det inte var så mycket att göra :)

Och just nu finns de 2 saker som jag längtar till som fan!! Till helgen då Jerry och jag firar 2 år tillsammans, kan de bli mysigare? :) Åh älskar min pojkvän! Sen längtar jag även till nästa vecka då jag och Jerry skla ha en lite semester trip haha. Först Kalmar i 3 dagar och drar vi bussen mot gbg och är i min stuga i 4 dagar och då ska vi förmodligen till ullared, TOPPEN! :)

Nu ska jag in och kika facebook och sen lite andra bloggar..
Ha en bra dag
love bruttanbecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0