Dag 4-6 på min resa :)

Dag 4:
Denna dag så bar det av mot ullared! Vi har en stuga som inte ligger så lång därifrån så vi åkte dit. När vi kom dit så var det ingen kö in med typ 385950282 bilar. Där inne sen så var det massor av folk och typ miljontals kärringar man bara ville nita. Inne på ullared är den ända gången jag får lust för att misshandla!! Men jag hittade en jävla massa saker ändå, inga kläder typ men massor av annat. En lyckad dag.

Dag 5:
Denna dag skulle vi också upp tidigt för att dra in till Liseberg jag och Jerry. Vi belv in sjutsade av min päron och sen började livet inne på Liseberg, det är kul, men nja börjar tröttna på det. Dock är det nog sant som min pojkvän säger att det blir tråkigt för mig efter som jag aldrig vågar testa nått nytt haha.. men vi åkte mycket och gick hem när de stängde.

Dag 6:
Denna dag så låg vi och sov länge. Sen åkte vi runt till lite affärer för att hitta pärlor och pärlplattor, har hittat en ny hobby, haha. Hittade dock inget så vi drog hem för att göra iordning oss för att dra iväg och käka middag hos några vi känner. En underbar kväll med as god mat och trevligt sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0