Dag 1-3 på min resa :)

Dag 1:
Denna dag vaknade jag upp bredvid älsklingen, vi packade ihop lite saker och åt frukost. Vi halv 10 denna morgon rullade vi iväg mot Kalmar med hans farmor och farfar. En skön biltur utan AC och med dunkande Elvis i bilen haha. När vi kom ner så satte jag och jerry upp vårt tält och hade det bara mysigt. Vi gick även till havet och badade lite, uhh så skönt det var! På kvällen sen så drog vi in till Kalmar stad med cyklar. Hade tänkt dra på bio men fanns ej platser så vi gick och tog en glass istället och gick lite i hamnen osv. Myys. Vi tog oss även en tur in i Kalmar slott, scary!  Sen drog vi hemåt mot husvagnen för att sova. Denna natt sov jag så sjukt dåligt, det var kallt, varmt och fuktigt….

Dag 2:
Denna dag så började vi dagen med lite frukost i solen och sen drog vi iväg för att åka ut med båten de hade. Vi åkte till en brygga någonstans på detta hav haha. Men det var super mysigt, vi badade och solade hela dagen. På kvällen så gjorde vi i ordning oss lite och drog in till stan denna kväll igen för att se på bio och denna kväll fanns det platser. Vi såg Eclipse, det var den bästa av de alla tycker jag! Cyklade åter hem igen för att sova, denna natt sov vi inne i husvagnen för att få en bättre nattsömn, och det fick vi!

Dag 3:
Denna dag var vår sista dag i Kalmar. Så vår sista dag tillbringade vi inne i stan med shopping. Vi båda hittade en hel del. Jag shoppade dock bara på min favorit affär, MONKI! Efter denna dag så drog vi tillbaka till campingen för att packa ihop det sista och käka. Sen bar det in till stationen för att ta tåget mot Göteborg. Vi fick sitta i ett tåg utan AC i 4 timmar denna kväll och jag höll på att dö ska ni veta! Men fram kom vi, när vi kom till stationen i Göteborg så hämtade mamma och de upp oss och vi drog upp till vår Stuga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0