2 år med älskling idag!


Idag har vi 2 år älskling.
Vissa människor vänta en livstid för en stund som denna.
Vissa människor söker alltid för att en särskild kyss.
Men jag fann de direkt i dig.


Se på oss nu, livet är vårt.
Ser du den framtid som vi kommer få.
Som jag hoppas att vi kommer att få.


Du är fortfarande den jag vill springa till och bli fångad i din famn.
Du är den jag vill ha för livet
Du är fortfarande den som jag älskar
Det enda jag drömmer om
Du är fortfarande den jag vill kyssa god natt
Den som jag tillhör


För att jag älskar dig, så som du är.
Och jag vill ge dig allting jag har.
För du betyder livet för mig.
Och jag kommer alltid att älska dig, baby.
Och jag ska vara där för evigt.


Jag vill vara med dig till stjärnorna inte lyser mer.
Jag kan inte leva utan din luft i mina lungor.
Jag kan inte stå när du inte ser på.
Jag vill inte leva utan ditt hjärta i mitt.


Du är mitt liv, mitt allt Jerry.
Jag älskar dig.
Massor av kärlek från mig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0