yeah

Hej :)
Igår blev det Let's Dance med Josse för hela slanten. Vi sågs en stund innan och åkte pulka nån timma och hade rent ut sagt skit kul :D Många skratt!!
Runt halv 7 tiden kom hon till mig och vi fixade lite, sen käkade vi med mamma och dem och sen hennes kompis Magnus :) De drog på Lasse Stefanz och skulle dansa medans jag och Josse satt hemma och kollade på Let's Dance. En bra start på det programmet måste jag säga. Efter detta så chillade vi lite sen gick hon hem och jag pratade i telefon nästa hela kvällen md Jerry. Runt 1 tiden kom alla de hem igen :P

Hade en riktigt bra fredag..

Idag blir det att träffa Sanna vid 2 och sen ska vi ta bussen till Nässjö runt 4 för att träffa våra boys :) Mysig lördag kommer det bli.

Bloggar mer ikväll fömodligen
Puss och Kram Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0