RÄTTA SVAREN!

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: trött
Favoritgodis: choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Nötter, lever, äckliga saker ;O
Kläder just nu: Tights, vitt långt linne, grå kofta :)
Musik just nu: Skillet ;)
Vad sa du senast: Nej det är bara på måndagar och Tisdagar...
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: svårt att bestämma mig
Sommarplaner: Hoppas på sommarjobb, träffa pojken, resa, vänner, festa och ha kul :)
Fisk eller badkruka: Fisk!
Saft eller alkohol: Knivig fråga, men lite alkohol till fest och saft till vardag :)
Hur många kuddar sover du med: 3 :(
Favoritväder: SOL!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Pojken, båt med bensin att komma hem, mat
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: är en riktig nattuggla.
Sparare eller slösare: mitt emellan
Bästa film: Många!
Tror på liv på andra planeter: någonstanns ja,
Kommer du ihåg din första kärlek: såklart, lever med grabben nu :)
Älskar du henne/honom fortfarande: Klart :D
Har du några homosexuella vänner: har haft iaf, men har inte hållit kontakten
Tror du på mirakel: ja, fast det är inte stor chans
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, fast ibland kan mitt humör svänga om rejält och då vet man inte vad..
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1-2
Bio eller promenad: Promenad med vänner, Bio med pjken
Är du kittlig: inte så farligt, men ja, det kan man väl säga att jag är
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? våg
Rädd för insekter? Nej
Äckligaste insekten: mygg
Största svaghet: snällhet
Det här är jag bra på: lyssna, ställa upp för andra, vara glad & mig själv rakt igenom
Bästa bok? I taket lyser stjärnorna
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
kunna flyga
Vad vill du jobba som? Ambulansvådare, läkare
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Pizza :)
Skriver du dagbok? Bloggen,
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? tror inte det.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) för tillfället stökigt, mena nanrs gillar jag ordning och reda.
Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ja
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? knappt
Gillar du att sjunga? Älskar att sjunga!
Anser du att du är stark? till och från..
Brukar du sola? Ja, utomlands, sommar
Vad gör du om du får hicka? sväljer tre gånger medan jag håller andan, haha
Röker du? nej
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? te är underbart gott. kaffe funakr det med, men kan inte sova sen isf
Har du en besatthet? Nej det tror jag inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0