Dagen

Hejsan :)
Det kommer bli välidgt lite bloggning just nu för min dator är kass så sitter vid mammas, men ska fixa min så snart som möjligt!
I Tisdag så gick min gammelmorfar bort så tog ledigt i onsdags för att vara hemma och bara ta det lugnt, var så himmla trött och ledsen. en stund på eftermiddagen så var Mormor, Mamma, Frida och jag på begravningsbyrån här i eksjö och kollade upp alla saker vi behövde. Fixade allt inför begravningen och bestämde lite program osv. Jag och Frida ska sjunga en låt till Didde, vilket kommer bli en upplevelse. Men som sagt vi sjunger inte till de som sitter där utan till vår älskade Didde.

Idag så har dagen vart bra. Jag har mått lite bättre, dock har tårarna inte kunna sluta rinna men hoppas denna stora sorg går över snart. Jag jobbade mellan 7 - 16 idag så är trött nu. Fick göra ganska mycket idag...
Och måste säga att mina ''jobbakompisar'' är toppen bra, och redigt roliga!!

Imon jobbar jag mellan 7 - 16 då med och sen får jag se vad jag ska göra. Antar att det blir Let's dance :D

>Nu känner jag att det blev mycket att läsa men så blir det när man inte bloggar så ofta nu haha.

ha en bra helg med er :)
puss och kram becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0